Varmt välkommen till KSSS Årsmöte 2021

Nu har det blivit dags att summera året som gått. Vi kommer att genomföra KSSS årsmöte digitalt. Mötet kommer att hållas den 11 februari kl 18:00. Länk till mötet kommer att skickas per e-post till de anmälda deltagarna.

KSSS digitala årsmöte genom Microsoft Teams

Mötet kommer att hållas via den digitala plattformen Microsoft Teams. Nedan följer instruktioner och riktlinjer som är bra att läsa igenom innan mötet.

Teams är ett digitalt mötesforum som tillhandahålls av Microsoft Office 365. Det går att ansluta antingen genom ett befintligt konto på Office 365, genom att ladda ner appen eller direkt genom webbläsaren, utan ett konto. De webbläsare som fungerar är Internet Explorer 11, Microsoft Edge samt de senaste versionerna av Chrome och Firefox.

Inför möte

Årsmötet äger rum torsdagen den 11 februari klockan 18:00 på följande länk Klicka här för att delta i mötet.

Från klockan 17:30 kommer den digitala mötesplatsen öppna för ”mingel” och möjlighet ges för test av chatt- och mikrofonfunktioner.

Alla som anmält sig till mötet kommer att få en kalenderinbjudan till sin e-post med en länk för att ansluta till mötet.

Så fort du fått länken kan du testa att ansluta. Vi rekommenderar de som inte tidigare haft ett digitalt möte genom Teams att ansluta och ta reda på hur inloggningsprocessen fungerar.

Vi kommer också att använda digitala verktyget menti.com för ett eventuellt röstningsförfarande. Ett tips är att starta menti.com i din webbläsare på din mobiltelefon så att du slipper ha flera fönster uppe på din dator eller läsplatta samtidigt. Inför mötet gå in på www.menti.com och använda koden 80 62 35 4

Har man tekniska frågor innan mötet är man välkommen att kontakta KSSS kansli för support.

Microsoft Teams

Anmälan är stängd

Längst ner på sidan finns också kallelse, agenda och valberedningens förslag att ladda ned.

När du anmält dig kommer du också att vara med i en utlottning av fina KSSS-kläder från Helly Hansen, vinnarna presenteras på mötet.